B! Productions

B! Music School is meer dan alleen een muziekschool

Onze Producties

Naast de muzieklessen, open dagen en presentatiedagen organiseert B! Music School ook jaarlijks verschillende evenementen zoals het Gospelfestival Amsterdam, optredens met de Wazzup Singers, Club Kids; hét clubevenement voor kids door kids en onze komende productie freedom of dreams.

Met daarnaast ook Southeast Community Choir i.s.m. Nationale Opera & Ballet, Martin Luther King Day, Korenfestival, Midzomer Mokum, Kunstschooldag, inclusie workshops voor scholen en bedrijven en nog veel meer. Ze hebben allemaal gemeen dat muziek centraal staat! Deze vallen onder de noemer B! Productions.

B! Music School
presenteert de
Wazzup Singers!

Authentiek, dynamisch, verbindend, zingend vanuit een diepe overtuiging, vol enthousiasme, met warmte, bezieling en positiviteit. Dat is de kracht van de Wazzup Singers.

• Freedom of dreams

MUZIEKTHEATERVOORSTELLING B! MUSIC SCHOOL EN JTSZO

Music School en Jeugdtheaterschool Zuidoost (JTSZO) presenteerden de muziektheatervoorstelling Freedom of dreams op 16 december 2023 in het Bijlmer Parktheater.
    Zuidoost, zet je schrap en beleef een muzikaal en theatraal spektakel! Over een hechte vriendengroep die haar krachten bundelt om muziekwedstrijd te winnen, totdat er conflicten ontstaan. De groep splitst in twee, en terwijl de ene groep zich focust op klassieke muziek, hoopt de andere groep de prijs met hiphop binnen te slepen. Maar slechts één act kan doorgaan...

• Club Kids

B! Music School organiseert jaarlijks fantastische Clubmiddag voor en door kinderen tussen de 7-14 jaar.

Dit jaar traden o.a. illusionist HANS KLOK, rapper TUR-G, de muzikale broertjes THE FLETCHERS en FENNA RAMON op! Maar ook de winnaar van Bijlmer Got Talent 2022, DJ Destin draaide heerlijke tracks, er was food, beauty, muziekles, en meer. Het was een groot muzikaal feest!

• Gospelfestival Amsterdam

Jaarlijks presenteert B! Music School verbonden aan Dutch Gospel Arts Institute het Gospelfestival Amsterdam. Dit jaar vond een deel van het festival plaats tijdens het Kwaku Summerfestival, met o.a. Elvis E., de Wazzup Singers, Muriel en Talita Blijd, Jordan Roy en G-Roots, Leo Davelaar & G-project Koor, Dwight Dissels en Damien Sneed uit de V.S.

Het vervolg van het festival vindt plaats in januari ‘23 i.s.m. het Museum Catherijneconvent, TivoliVredenburg en Muziekgebouw aan ‘t IJ.

• Southeast Community Choir Young

Houd je van samen zingen en performen, van afro, pop, gospel tot opera? Woon je in (de buurt van) Amsterdam Zuidoost? Zing dan geheel kosteloos mee in het Southeast Community Choir Young! Maak kennis met de kracht van muziek en het plezier van samen zingen!

Leeftijdsgroep: 6 t/m 9 jaar, woensdag van 16:00 - 17:00 u.
    Leeftijdsgroep: 10 t/m 13 jaar, woensdag van 17:00 - 18:00 u.

• Southeast Community Choir

Leeftijdsgroep: vanaf 18+, woensdag van 19:30 - 21:00 u.