Steun B! Music School

Maak een verschil

HELP AMSTERDAMSE KINDEREN AAN MUZIEKLES

B! Music School heeft als doel om muziekeducatie toegankelijk te maken voor álle kinderen. Ook als er thuis geen geld of aandacht voor is. Om dit doel te halen zijn wij afhankelijk van donaties, fondsen, subsidies en vrijwilligers.

Word vrijwilliger

B! MUSIC SCHOOL ZOEKT VRIJWILLIGERS

Wil jij je handen uit de mouwen steken voor de Amsterdamse kinderen? Help dan mee! Wij zijn altijd op zoek naar extra handen om samen met ons zoveel mogelijk kinderen aan de muziekles te krijgen!

• met name extra hulp op kantoor;

• daarnaast zoeken we altijd nieuwe muziekdocenten;

• muziek assistentes die de muziekdocenten ondersteunen;

• maar ook chauffeurs om de kinderen en muziekinstrumenten op de juiste plek te brengen.

Interesse? Neem dan contact met ons op via de knop aanmelden. Of mail naar info@bmusicschool.nl om erachter te komen wat jij voor ons kunt betekenen.

Wij zijn momenteel op zoek naar vrijwilligers voor de volgende functies:

Geef een donatie

MAAK VERSCHIL EN HELP AMSTERDAMSE KINDEREN AAN MUZIEKLES

B! Music School heeft als doel om muziekeducatie toegankelijk te maken voor álle kinderen. Ook als er thuis geen geld of aandacht voor is. Om dit doel te halen zijn wij afhankelijk van donaties, fondsen, subsidies en vriijwillgers. Dit kunnen wij dus alleen doen met uw steun. Uw gift maakt het verschil in het leven van een kind.

Wilt u ons projecten steunen? Doneer dan uw gekozen bedrag naar:
IBAN NL30 RABO 0158 0847 80 t.n.v. B! Music School

Fiscaal nr: 8228.02.776 (anbi)

Uw gift draagt bij aan:

• Het aanbieden van individuele en groep muzieklessen bij B! Music School;

• Het samenbrengen van kinderen uit Amsterdam in het maken van muziek;

• Begeleiding van kinderen met uitzonderlijke muzikale talenten, die vanuit huis het net wat minder mee hebben;

• Organiseren van concerten en presentaties waar de kinderen hun muzikale kunsten kunnen laten zien.

Doneer een instrument

GEEF EEN INSTRUMENT, LAPTOP, COMPUTER OF TABLET AAN EEN KIND

Vanwege de coronacrisis zijn we gestart met online les te geven aan onze leerlingen. Dit verliep goed, de video’s werden goed bekeken waardoor we hier vervolg aan geven. We lopen alleen wel tegen een aantal beperkingen aan dingen aan, die specifiek zijn voor onze doelgroep.

Zo heeft bijvoorbeeld een deel van onze leerlingen geen computer of tablet tot zijn /haar beschikking. Hierdoor is het lastig om de video’s te bekijken. Van nog groter belang is dat een deel van onze leerlingen geen instrument thuis heeft. Vooral de pianoleerlingen hebben het hier lastig mee. Daarom zijn wij op zoek naar keyboards en andere muziekinstrumenten, zoals gitaren of drumstellen, voor onze leerlingen die thuis geen instrument hebben. Mocht u een tablet of computer overhebben is dat ook heel fijn want dan kunnen de kinderen thuis beter oefenen.

Wij zijn op zoek naar:

• Piano’s of keyboards

• Gitaren

• Drumstellen

• Laptop’s of computers of tablets