B! Events

B! Music School organiseert naast muzieklessen ook diverse evenementen, zoals de Open Dagen, Eindpresentatiedagen, Club Kids, Muziekproducties en meer. Bekijk hieronder de agenda!

Upcoming B! Events

B!MS Open Dag

Tijdens deze de Open Dagen bied B! Music school de mogelijkheid om gratis OPEN LESSEN te volgen op Heesterveld. Tijdens deze middag kan men ieder halfuur aan verschillende lessen deelnemen: van piano, gitaar, viool, drum, zang, tracks&beats tot afrodans.

B!MS Eindpresentatie

In het laatse leerblok van het seizoen werken de leerlingen hard aan hun eindpresentatie. Alle lessen worden helemaal aan het eind van het seizoen voor de zomervakantie afgesloten met een officiele B!MS eindpresentatie. Dit betreft een optreden voor publiek, waarin ze laten zien wat ze allemaal hebben geleerd!

Midzomer Mokum

Ieder jaar doet B! Music School mee aan Midzomer Mokum. Tijdens Midzomer Mokum kun jij een week lang muziek maken, dansen en meer. Niets moet, alles mag.

Ook leer je een instrument (beter) bespelen, je eigen tracks en beats produceren en aan het eind van de week is er een feestelijke eindpresentatie waarop jullie samen mogen laten zien wat jullie hebben geleerd.