Mede mogelijk gemaakt door bewonersinitiatieven zuidoost en Gemeente Amsterdam.

Dit programma is onderdeel van de Activiteiten | MidzomerMokum

B!MS SUMMER MUSIC SCHOOL

Heb je zin om iets leuks te doen in de zomervakantie?!
Tijdens de B! Summer Music School maak jij een week lang muziek, dans je samen met je besties, en maak je samen de leukste vlogs/ TikTok-filmpjes. Niets moet alles mag. Muziek brengt jullie samen!

Leer tijdens de B! Music Summer School een instrument (beter) bespelen, je eigen tracks en beats produceren, met o.a. ableton, voor onder andere zelfgekozen liedjes die jij zingend en dansend gaat presenteren. Daarnaast kan je dit jaar ook kiezen om te leren vloggen/TikTokken!

Je kunt kiezen uit piano, gitaar, drums, viool, cello, zingen/dansen, het maken van beats & tracks of vloggen/TikTokken. Je kiest max twee disciplines om op te focussen.

Aan het eind van de week, op zaterdag, is er een feestelijke eindpresentatie waarop jullie samen mogen laten zien wat jullie hebben geleerd. Op onze binnenplaats aan het Heesterveld treden jullie op met eigen liedjes, en dansjes, met eigen band of orkest.

WANNEER?
Dinsdag 1 t/m vrijdag 4 augustus 2023, met een eindpresentatie op vrijdag 4 augustus 2023.
Blok 1: van 10:30 uur – 13:00 uur: voor 6-9 jaar
Blok 2: van 13:30 – 16:00 uur: voor 10-14 jaar

LEEFTIJD
6-9 jaar en 10-14 jaar, beginners en gevorderd

TARIEF
Normaal € 200, nu € 50 incl. barbecue bij eindpresentatie
Met Stadspas: € 0 - zie: Stadpasactie

RESERVEREN IS VERPLICHT.
Mail naar info@bmusicschool.nl of meld je aan via onderstaande button, of bel 06 48 58 33 20 of 06 24 65 24 53.