B!MS SUMMER TALENT HUB - PERSONAL BRANDING

Heb je zin om iets heel leuks te doen in de zomervakantie?!

Laat je inspireren door geweldige professionals in de muziek, theater, mode en de media! Grijp je kans en werk aan jouw persoonlijke branding(merk).

Tijdens B! Summer Talent Hub werk jij een week lang met topcoaches aan jouw creatieve skills, jouw persoonlijke stijl en leer je zodoende op jouw manier op te vallen en impact te maken, met onder andere niemand minder dan Glen Faria, de personen achter het modemerk Daily Paper, journalist Karim Afifi van Complex Magazine NL, operazangeres Nienke Nasserian van Nationale Opera & Ballet., en storytelling door theatermaker Ineke Geleijns, ook verbonden aan Nationale Opera & Ballet.

Zij vertellen hun persoonlijke verhaal achter hun succes, hoe ze zijn gekomen waar ze zijn gekomen, waar je jouw eigen inspiratie uit kan halen.
De hele week wordt vormgegeven door J.G. Basdew, een vooruitstrevend audiovisuele maker, curator en consultant in het creatieve veld. Samen met deze experts verkennen de deelnemers hun muzikale en creatieve talenten, leren ze over storytelling, personal branding, journalistiek en nog veel meer. Ze krijgen inzicht in hoe ze hun persoonlijke merk kunnen ontwikkelen en hoe ze op een authentieke en onderscheidende manier impact kunnen maken.

Bij B!MS Talent Hub ontwikkel je samen met topcoaches jouw persoonlijke talenten ga jij jouw vragen op het gebied van personal branding beantwoorden. Tot slot presenteer je na een week jouw ervaringen met personal branding en toon jij jouw creatieve skills.

WANNEER & HOE LAAT?
dinsdag 22 t/m vrijdag 25 augustus 2023 van 18:00 uur tot 21.00 uur, met snacks!

LEEFTIJD
14 jaar t/m 23 jaar

TARIEF
Normaal € 200, nu € 50 incl. barbecue bij eindpresentatie
Gratis met Stadspas: € 0 - Zie: Stadspasactie

AANMELDEN / RESERVEREN IS VERPLICHT.
Mail naar info@bmusicschool.nl of meld je aan via onderstaande button of bel 06 48 58 33 20 of 06 24 65 24 53.

B!MS Summer Talent Hub is niet zo maar een zomerschool, maar een springplank naar creatieve expressie en succes. Een plek waar dromen, inspiratie en vaardigheden samenkomen. Een unieke kans om te leren, te groeien en te netwerken met mensen die de culturele landschappen van vandaag hebben gevormd.

Mede mogelijk gemaakt door bewonersinitiatieven zuidoost en Gemeente Amsterdam.

Dit programma is onderdeel van de Activiteiten | MidzomerMokum

PROGRAMMA

B!MS SUMMER TALENT HUB - PERSONAL BRANDING

DINSDAG 22 AUGUSTUS - NATIONALE OPERA & BALLET
Krijg de beste tips & tricks van nauw betrokken professionals van Nationale Opera & Ballet over o.a. zang, theater en storytelling!!

Theatermaker Ineke Geleijns helpt jou op weg hoe jij het beste jouw verhaal kunt presenteren door middel van een Workshop Storytelling. Hoe presenteer jij jezelf met jouw eigen verhaal? Leer de kneepjes van het vak van een ervaren professional.

Sopraan operazangeres en klassieke muziektheatermaakster Nienke Nasserian, geeft een kijkje in de keuken van opera en theater!
Net als Ineke is Nienke verbonden aan Nationale Opera & Ballet, en maker van de zelfhulpopera RISE. Ontdek hoe zij zelfhulpboeken gebruikt in haar persoonlijke ontwikkeling en muzikale carrière. Een uniek kijkje in de wereld van opera en zelfontwikkeling.

WOENSDAG 23 AUGUSTUS
- DAILY PAPER - Personal branding

Nathan Badu is modeontwerper, entrepreneur en artiest en gitarist uit Amsterdam Zuidoost. Hij is de oprichter en ontwerper van het merk Hue en werkt samen met het vooraanstaande merk DAILY PAPER.

Nathan geeft een workshop Personal Branding. Hoe creëer je je eigen merk? Hij deelt zijn inzichten en ervaringen uit de mode-industrie.

DONDERDAG 24 AUGUSTUS - COMPLEX MAGAZINE NL
Karim Afifi is werkzaam als journalist bij Magazine COMPLEX NL. Een pionier in de mediawereld. Ook is Karim een ervaren verslaggever. Tijdens B!MS Summer Talent Hub geeft Karim een workshop over journalistiek

Leer hoe je nieuws verzamelt, interviews afneemt, en boeiende verhalen schrijft. Of start jouw eigen internationale tijdschrift. Een must voor iedereen die geïnteresseerd is in media en communicatie.

VRIJDAG 25 AUGUSTUS - GLEN FARIA, Rapper / Producer
Luistersessie: Niemand minder dan rapper en producer Glen Faria zal een exclusieve luistersessie houden. Glen Faria o.a. bekend als jurylid van het tvprogramma Zing! is bekend om zijn unieke stijl en invloed in de Nederlandse muziekindustrie.

Glen komt exclusief naar jouw muziek of act luisteren en geeft je persoonlijk advies. Hoe tof is dat!? Dus grijp je kans om te leren van een van de beste in de muziek.